ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

سلام ائلشن بابایی...

1390/6/3 10:51
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ائلشن بابایی...

خوبی عزیز بابا ؟

کاشکی میدونستی که چقدر دلتنگ اومدنتم

لحظه ها برام به سختی میگذره و دلتنگی داره کلافه ام میکنه

خیلی دلم میخواد هر چه زودتر بیایی و تو رو تو آغوشم بگیرم و با تمام وجود فریاد بزنم که دوستت دارم

تا آخر دنیا  تا خودِ خدا  تا بیکران

این روزا هر کجا بچه کوچیک میبینم همه اش تو رو تصور میکنم که چه شکلی خواهی شد...

شبیه مامان مریم یا که شبیه بابا بهــــــــرام...؟

برات خیلی آرزو کردم.آرزوهای خوبی که بتونم هر آنچه که تو بچگی برام رویا بود واسه تو بشه واقعیت

و بتونی موفقیت رو با تمام وجود به آغوشت مهمون کنی.

دلم به اونروزی خوش هستش که وقتی بزرگ شدی و داری این نوشته رو میخونی بدونی که

بابا بهرام چی تو دلش میگذشت.

سربلندی تو واسم یه آرزوست.

و برام خیلی جالب هستش که تو میشی یه آذربایجانی اصیل و موفق که همیشه و همه جا قوم و

ملتمون رو سربلند میکنی

پس به عشق اونروز خدا نگهدار.....

 

عاشق ترین بابای دنیا همونی که واسه دیدنت لحظه شماری میکنه: بهــــــرام

 

ELŞƏNİM DÜNYAM SƏNİNLƏ NƏ GÖZƏL OLACAKL

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 12:15
آفرین به این بابا بهرام با ذوق که با این حس قشنگ برا کوچولوش می نویسه مطمئنم بابای خوب و با حوصلهای میشی خوش به حال مامان مریم
مامان ماهان عشق ماشین
3 مرداد 90 6:56
سلام BƏHRAM ATA کجا بودین این همه مدت.کم کم میخواستم از تو لینک حذفتون کنم.فکر کردم دیگه نمیاین.مریم آنا چطورن؟سلام برسونید.
مامان پریا
3 مرداد 90 13:38
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مامان سارا
23 مرداد 90 12:40
مي تونم بپرسم اين ايده جالب يه رمزه يا يه نوشته كه من ازش سر در نمي آرم؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد