ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

طپش قلب اونی که میمیرم براش

1390/6/3 10:50
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دنیای قشنگی ها

سلام به همه اونایی که دوست داشتنی هستند.

دیروز مریم یه صدای ضبط شده برام آورد....

میدونید صدای چی بود؟

آره درست حدس زدید صدای قلب عزیز دلم ائلشن بود.

وقتی صدای طپش قلبش رو شنیدم از خوشحالی داشتم بال در می آوردم.

ای خدا کی میشه تا گوشم رو بذارم رو سینه عزیز دلم ائلشن و صدای قلب نازنینش رو

 گوش بدم..؟

به انتظار اونروز لحظه هارو میشمارم.

 

راستی تا یادم نرفته میخوام بگم مامان مریم عزیزم بابت همه چی معذرت.

از اینکه هستی و کنارمی خیلی از خدا ممنونم.

یادت باشه ائلشن بی تو هیچ مفهومی نداره.

پس دوستتون دارم تا ابدالآباد....

کوچیک همه قلبهای مهربون خصوصا مریم عزیز و دوست داشتنی ام.

ب ه ر  ا  م   بابای آینده(به زودی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رعنا(مامان سیما)
4 مرداد 90 19:02
سلام به شما و خانومتون تبریک می گم امیدوارم کوچولوتون رو به سلامتی در آغوش بگیرین راستی ائلشن اسم خیلی قشنگیه شما هم آذری هستین؟اگه مایل باشین تبادل لینک بکنیم
مامان ماهان عشق ماشین
8 مرداد 90 6:49
سلام.چه حس قشنگی.کاش صداشو لود کنین ماهم بشنویم.برای خودش هم خاطره میشه.
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 10:50
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن! یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من..... التماس دعا
نازبالام(پسرگلم عرشیا)
23 مرداد 90 16:31
DOGUM GÜNÜN KÜTLÜ OLSÜN Tüm hayallerin gerçekleşsin با احساس نوشتی. به امید روزی که بر گونه ائلشن بوسه بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد