ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

و اما ائلشن نیز دندان در آورد تا خدا نانش دهد

1391/5/3 14:11
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

و اما ائلشن نیز  دندان در آورد تا خدا نانش دهد

پنج روز پیش ائلشن بد جوری تب کرد تا حدی که دیگر از خنده های

قشنگش خبری نبود و مدام زاری میکرد.

من که داشتم دیوانه میشدم جمعه رو رد کردیم تا دکتر متخصص بیاد و شنبه بریم پیشش

خلاصه صبح زود بود که مامان مریم بهم زنگ زد و گفت ائلشن دندون درآورده

و تبش به خاطر دندون درآوردن بود.

از یه طرف بابت دندون درآوردنش کلی ذوق کردم و از طرفی از اینکه مریضیه ائلشن

بخیر گذشت خوشحال بودم.

خلاصه اومدم و با  مامان مریم رفتیم پیش دکتر و اونم ائلشن رو معاینه کرد

و گفتش چیزی نیستش و چند روز که بگذره تبش میوفته و حالش بهتر میشه.

خدایا شکرت واسه بچه سالمی که بهمون دادی

شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دینا
5 مرداد 91 2:45
مبارکه گل پسرایشالا دومادیت عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 مرداد 91 2:57
سلام خوبین.من خیلی نگرانتون بودم.چند روز دسترسی به نت نداتم.نمیدونم کجای آذربایجان هستین؟اما هر جا هستین امیدوارم سالم باین و دور از زلزله.آمین.
مامان مريم
19 آبان 91 15:29
ايكي ديشي وارقاباقدا* چؤرك قويمازتاباقدا* ايكي ديشي دؤرد اوليپدي* جانيميزاقورداوليپدي*
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد