ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

بازم دوباره روز تولدم رسید و این بار ۳۲ سالم تموم شد...

1390/6/3 10:50
2,713 بازدید
اشتراک گذاری

با چند روز تاخیر

باز ١٩ مرداد!

بازم دوباره رروز تولدم رسید.

 

و این بار ۳۲ سالم تموم شد و رفتم تو ۳۳ سالگی!

سال قبل یه سال سیاه و سختی بود برام

ولی امسال کنار همسر نازنینم روزها رو میشمارم تا فرزندمون ائلشن به دنیا بیاد

دنیا عجب حکمتی داره!

پارسال تا مرز نیستی رفتم و امسال تا اوج بودن!

خدا جون ممنونم از اینکه بالاخره به من هم خندیدی و روزهای خوش رو بهم هدیه دادی.

فدای مهربونی هات.

تقریبا ۳ ماه دیگه میوه زندگیمون ائلشن به دنیا میآد.

و اون تولد واقعی منه!

خدا یا شکرت؛ شــــــــــــــــکر....

با تشکر : بهرام از یه زندگی رویایی....

elşən və məryəm

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سارا
23 مرداد 90 12:38
تولدتون مبارك. اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشيد. با اومدن ائلشن كوچولو تمام زندگيتون عوض مي شه. تمام وجودتون وجود اونه. من تا زماني كه سارا به دنيا نيومده بود هر كي بهم مي گفت كه مادر شدن چه مزه اي مي ده من نمي فهميدم . حالا شما هم تا به دنيا نياد مزه پدر شدن رو قشنگ قشنگ درك نمي كنيد. فقط احساس خوبي داريد و خوشحاليد. آرزوي سلامتي خودش و مامانش رو دارم
ني ني شكلك
23 مرداد 90 16:10
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
jijinaz
23 مرداد 90 17:39
با سلام. پس از چندی که از راه اندازی فروشگاه جی جی ناز گذشت ، تصمیم گرفتیم ماهیت سایت را به کلی از فروشگاه به انجمن تغییر دهیم. در این راستا ، از متخصصین ، کاردانان و افرادی که تخصص و یا تجربه ای در زمینه والدین و کودکان دارند برای مدیریت بخش های مختلف تالار گفتمان دعوت به همکاری می نماییم. لطفا" درخواست خود را در این تاپیک بیان کنید تا رسیدگی شود. مدیران ابتدا باید در بخش مربوطه به صورت آزمایشی فعالیت کنند و سپس به عنوان مدیر بخش دلخواهشان منصوب خواهند شد. با تشکر از شما.
مامان رهام خان
24 مرداد 90 13:26
تولدتون مبارك
مامان ماهان عشق ماشین
24 مرداد 90 16:37
تولدتون مبارك. آرزوي سلامتي خودش و مامانش وشما رو دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد