ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

وقتی که خواهرم فهمید دارم بابا میشم

1390/6/3 10:51
605 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از دکتر برگشتیم و مطمئن شدیم که خانومم بارداره از خوشحالی تو پوست خودمون نمیگنجیدیم.

آخه ما تازه ازدواج کرده بودیم و منم یه گذشته خیلی طوفانی و پر از شکست داشتم.

این خبر میتونست مثل یه بمب باشه واسه خوشحالی اونایی که منو دوست داشتند.

گوشی تلفن رو برداشتیم و زنگ زدیم به خواهرم نسرین {مامان سام}

و دعوتش کردیم شام بیاد خونه ما

جاتون خالی شام ماهی پلو داشتیم

شام رو که خوردیم مریم(خانومم)روبه نسرین کرد و گفت از این به بعد بهرام باید تلاش بیشتری رو از

خودش نشون بده آخه خرجمون داره زیاد میشه....

نسرین با یه حالتی عجیب  از مریم پرسید خبریه؟

مریم هم گفت که بین خودمون باشه من باردارم.

نسرین از خوشحالی داد زد و گفت آخی داداش بهرام داره پدر میشه.

همچین خوشحال شد که نمیتونستم باور کنم.

نسرین رو به ما کرد گفت بذارید به مامان هم خبر بدم..

چون میدونم اگه الان نگم بعدا طاقت نمیارم و بهش میگم

پس بذارید پیش خودتون بگم.

گوشی تلفن رو برداشت و به مامانم زنگ زد.

گفتش مامان یه خبر خوب بهت بدم مژده گانی چی بهم میدی؟

اونم گفت هر چی بخواهی...

و گفتش که بهرام داره بابا میشه که مادرم از خوشحالی پشت تلفن نمیدونست چی بگه.

عجب شبی بود اون شب.

کلی با سام بازی کردم و تو دلم بچه مون رو تصور میکردم که داره با سام بازی میکنه.

ای خدا ای کاش این روزا زودتر بگذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان عشق ماشین
7 تیر 90 11:38
وای چه لحظه های شیرین اشک دراری راستی منم لینکتون کردم.
مامان ماهان عشق ماشین
8 تیر 90 22:06
سلام.عیدتون مبارک
مامان ماهان عشق ماشین
10 تیر 90 1:49
سلام.چه خبر؟
دانيال
13 تیر 90 11:58
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
بابایی آتریناجون
19 تیر 90 21:35
سلام واقعا زیباترین لحظات رو تجربه کردید بهتون تبریک میگم. اجازه هست لینکتون کنم
دانيال
28 تیر 90 13:21
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
مامان پریا
29 تیر 90 21:29
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
مامان ثمين
2 مرداد 90 11:41
سلام.يه عالمه تبريك از طرف ماان شا ا... كه با قدم باشه.
مامان سارا
23 مرداد 90 12:51
خيلي قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد