ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

سِئویم!

1390/6/3 10:51
572 بازدید
اشتراک گذاری

سِئویم!

آره سِئویم این همان اسمی بود که از وقتی  یه پسر 9 ساله بودم آرزو داشتم وقتی پدر شدم اسم

دخترم باشه!

از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجیدم.

خدا داشت دختر بابا رو بهش هدیه میداد.

سِئویم دوست داشتنی....

 

چه آرزو ها که براش تو دلم نکرده ام....

وقتی به خانومم گفتم کی میفهمیم بچه مون دختره یا پسر ؟

تو جواب شنیدم حدود 16 الی 18 هفته بعد.

اگه بدونید این تو دلک چه غوغایی هستش.

خدا یا دخترمون چه شکلی میشه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
7 تیر 90 10:46
سلام.تبریک اساسی. راستی معنی سیئویم و ائلشن چیه؟ من تا حالا نشنیدم.تلفظش هم برام سخته.
مامان ني ني طلا
13 مرداد 90 19:15
خدارو شكر بالاخره يه مرد ديديم كه دلش دختر ميخواد!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد