ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

تورکجه لای لای(لالایی تورکی)

1390/8/1 16:19
2,187 بازدید
اشتراک گذاری


      لاي لاييْنام يات بالام

 


      گوُن ايله چيْخ بات بالام 

 


      من آرزوما چاتماديم            سن آرزووا چات بالام

 


      لاي لاي  آهو گؤز بالام

 


      لاي لاي شيرين سؤز بالام

      گؤزَل ليكده دونيادا          تكدي منيم اؤز بالام

 


          لای لاييْنام اؤز بالام  

  
      قاشي قارا گؤز بالام

      ديلين بالدان شيرين دير             دوداغيْندا سؤز بالام

       لايْ لايْ  ديلين دوز بالام

 


      ديل آچ گينان تئز بالام

      من اوتوروم سن دانيْش         شيرين شيرين سؤز بالام

      لاي لاي بالام گوُل بالام

 


      من سَنَه قوربان بالام

 


      قان ائيلَه مَه كؤنلوُموُ            گَل مَنَه بير گوُل بالام

 


      لاي لاييْنام گوُل بالام

      تئل لَري سوُنبوُل بالام

 


      كَپَنَك دَن سئرچَه دَن           يوخوسو يوُنگوُل بالام


      **************
      ترجمه تحت الفظی فارسی برای دوستایی که تورکی بلد نیستن:
      لالايي تو هستم(برایت لالایی می خوانم)، بخواب فرزندم
      به همراه آفتاب طلوع و غروب كن فرزندم
      من به آرزوي خودم نرسيدم     تو به آرزويت برس فرزندم

      لالايي فرزند چشم آهوي من
      لالايي فرزند شيرين سخنم
      در زيبايي در دنيا           فرزند من تك است

      لالايي تو هستم فرزندم
      فرزند چشم و ابرو سياه من
      زبانت از عسل شيرينتر است      حرف روي لبت نیز فرزندم
      (حرف كه از لب تو جاري ميشود، زباني كه به آن تكلم ميكني از عسل شيرينتر است
      ، اي فرزند من)

      لالايي ، فرزند بانمک من
      زود زبان باز كن فرزندم
      من بنشينم تو حرف بزن      حرف هاي شيرين فرزندم

      لالايي فرزند گل من
      من به قربان تو فرزندم
      دل مرا خون نكن       بيا براي من بخند فرزندم

      لالايي تو هستم فرزند گل من
      موهايت همچون سنبل است فرزندم
      از پروانه از گنجشك      فرزند من خوابش سبك تر است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشق ماشین
1 آبان 90 17:32
دیگه چیزی به لحظه دیدار نمونده.بسلامتی ایشالله.
مامان آیهان جون
1 آبان 90 17:51
امیدوارم که ائلشن جان، صحیح و سلامت و به راحتی دنیا بیاد.
مامان دینا
5 آبان 90 22:18
سلام .بااجازتون من شمارولینک کردم .اگه شما هم دوست داشتین مارو لینک کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد