ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

96 ساعت مونده تا اومدن یه مسافر از بهشت....

1390/8/6 14:20
955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

افتادم تو شمردن ساعت

اونم بد جوری!!!!!

سه شنبه هفته آینده مامان مریم عزیز بایستی بره بیمارستان و بستری بشه واسه....

همون لحظه ای که خیلی وقته منتظرشم.

امروز کلی مهمون داریم

داداش بهنامم و خانومش؛آبجیم و سام و سعید؛مامانم و بابای عزیزم

خلاصه این آخرین مهمونی هستش که بدون حضور ائلشن عزیزمون برپا شده!

و هفته بعد ائلشن جان پیش مامان و باباش و یه دنیای دوست داشتنی

داره نفس کشیدن رو تجربه میکنه...

96 ساعت مونده تا اومدن یه مسافر از بهشت....

خدا جونم خودت مواظب این مسافر کوچولومون باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانی
6 آبان 90 14:48
ایشاله به سلامتی
مامان ایلیا
6 آبان 90 15:57
سلام خدا هر دوتون رو حفظ کنه از اخرین روزای حاملگی لذت ببر از هفته دیگه لحظاتت مال خودت نیست
مامان ماهان عشق
6 آبان 90 16:02
ایشاله به سلامتی.یادتون نره عکسشو که گذاشتین خبرمون کنین بیایم.
فرشته
6 آبان 90 23:38
سلام خانوم گل مبارکه انشاالله زیر سایه امام زمان ودر کنار پدرومادرش بزرگ بشه ائلشن یعنی چی؟من شمارو اد کردم به منم سر بزنین من در مشهد هستم وکنار قبر امام رضا (ع)


اولا سلام و ممنون از اینکه به شهر نوشته های ائلشن سرزدید.دوماائلشن به معنی شادی ایل و خاندان هستش و یه اسم تورکی آزربایجانی هست.منم شما رو به لیست دوستان ائلشن اضافه کردم .
ورونیک
7 آبان 90 15:50
مبارکا باشه.زیر سایه ی خدا و مامان باباش دنیا بیاد و نور دیدتون بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد