ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

BİZİM ELŞƏN

هر روزت زیباتر از دیروزت میشه....

1390/9/20 14:54
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم بنویسم تا یادم باشه

آره عزیز دل بابایی هر روز شیرینتر از روز قبل میشی واسم....

و رروزایی رو تجربه میکنم که تو زندگیم نه حسش رو درک کرده بودم و نه لمس...

امرروز 40 روز میشه که قدم تو دنیای ما گذاشتی

آره عزیز دل بابایی چهل روزه گیت مبارک

یواش یواش خنده هات شروع شده و با صدای قشنگت شروع کردی به حرف زدن

ولی نه به زبون ما ببلکه به زبون فرشته ها

آرزوم برات اینه که هر چی بلا و مشکلات هستش از تو دور باششه و همش بشه نصیب بابایی

عزیز دلم برات خیلی آرزو دارم ..............

من و مامان مریم هر روزمون رو برای دیدن روی گل تو بهتر از دیروز شروع میکنیم.

و خودمون رو واسه دیدن شیرین کاری های جدیدت آماده میکنیم

dünyamız səninlə nə güzəldi

این عکس رو هم ببینید که بابام و داداش بهنامم واسه ائلشن.....

elşən

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
20 آذر 90 14:36
خدا براتون نگهداره آقای پدر قدمش براتون برکت بیاره . به وب دخملی من هم بیاید خوشحال میشیم .
مامان احسان
20 آذر 90 15:02
خیلی خوشم اومد که انقدر با اصالت هستید یاشاسین آذربایجان خوشحال میشم به دیدن وبلاگ یه هم زبونتون بیاین
مامان دینا
21 آذر 90 1:08
سلام گلم چهل روزگیت مبارکعکست خیلی خوشگل بود سیبیل هم بهت میاداااا
مامان دینا
21 آذر 90 1:10
سلام عزیزم چهل روزگیت مبارکدرضمن سیبیلخیلی بهت میییاد
زری مامان مهدیار
26 آذر 90 9:14
تولد نی نی گلتون مبارک قدمش خیر باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد