ELŞƏNائلشنELŞƏNائلشن، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

BİZİM ELŞƏN

....LAY LAY DEDİM YATASAN

1390/11/17 17:32
3,350 بازدید
اشتراک گذاری

Lay lay dedim yatasan

Qızıl gülə batasan 

Qızıl gülün içində

Şirin yuxu tapasan

 

 

لالای  دئدیم یاتاسان

قیزیل گوله باتاسان

قیزیل گولون ایچینده

شیرین یوخو تاپاسان 

 

 

Lay lay dedim gündə mən

kölgədə sən gündə mən

İldə qurban bir olsa

Qurbanuvam gündə mən

 

 

لای لای دئدیم گونده من

کولگده سن گونده من 

ایلده قوربان بیر اولسا 

قوربانووام گونده من 

 

 

Təbriz üstü YANA

Gül sünbülə dayana

Oxu bülbülüm oxu

Bəlkə balam oyana 
 

 

تبریز اوستو مییانا

گول سونبوله دایانا

اوخو بولبولوم  اوخو

بلکه بالام اویانا

 BU MAHNINI  BİZİM ELŞƏNİN YAZI EVİNDƏN YÜKLƏ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارالین آناسی
17 بهمن 90 23:39
səlam elşən çox nazdi allah saxlasin elşənə yazlilazda çox gözəldii mən elşəni aralin yoldaşlarina link eləmişəm tez tezdə elşene baş vuram
آیداوآیلار
17 اسفند 90 21:39
سلام.منده بیرترک ایرانانم.چوخ سولنم بیزه باش وورسن سن. من لینکتون کردم .خوشحال میشم شماهم اینکاروبکنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد